פרסום וקידום מכירות

עסקים רבים נוטים להמנע מפרסום ישיר, אלא לרוב נעזרים בחברות פרסום שזה המקצוע שלהם. בעל עסק ירצה לרוב שהעסק שלו יפרח, אך אין לו את הכלים לעשות זאת בעצמו. הרי הוא שקוע בניהול עובדיו, בשגרה וקשה לו להפתנות להנהיג את העסק לכיווון התעצמות והתפתחות. מנהל שמכיר בחולשה זו לרוב ימצא פתרונות איך להתעלות מעל החולשה ולגייס על ידו אנשים שיעזרו לו לקדם את העסק, בין אם בתשלום או בין אם באמצעים אחרים, כגון: שתילת פרחים ומכירתם, ניקוי קייסים של סמרטפונים ונגינה על גיטרה בקולי קולות עד שהשכנים כבר מתיייאשים.

ריח הסיגריות הנידף מחלון השכן הוא מטרד משמעותי, ניתן לפתור זאת על ידי קידום המכירות של העסק וגלאי עשן אשר מפעילים התראה חמורה באותו בין של השכן ובין היתר מפעילים את זרנוקי המים היישר אל מרפסתו. השעון הכחול עם השושנים הורודות זהו הרהיט היפה ביותר בחדר הפסנתר. כמובן שאפשר לקדם באמצעותו מכירות רבות של ורדים או שעונים. אך בעלי העסק החליטו לנצל את משאביהם הכלכליים לקמפיינים וסוג אחר של קהלים.

זה בסדר גמור שתלמידים רבים מעדיפים לשתות מים באמצע השיעור כל עוד הם חוזרים בזמן ולא משתהים ומשתרכים מאחור בחומר הנלמד. המטרה של השיעורים היא ללמד את אורח החיים הבריא של האדם, לזהות את הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחד ולחשוף את רגשותיהם של בני הבליעל המופיעים לא אחת בתנך בסמוך לספר בראשית פרק א' פסוק ג'.

ובחזרה להקשר פרסום וקידום מכירות.חברות רבות גם פונות לעסקים בעלי פוטנציאל גדילה ומציעות את שותפות בתמורה לאחוזים ברווח. בעל העסק שאין לנו את הכלים למנף את העסק שלו רוכב על זה בשמחה. כך יכול מבלי להסתכן לקדם את המוצרים שלו. אפילו מוצרים "פרימטיבים" כגון ביגוד ומוצרי בית הם בעלי פונטציאל צמיחה כל עוד הם עומדים בכמה קריטריונים: שזה נותן ערך ללקוח + שזה מאפשר זמן משפחה שלא יסולא בפז. כיום אבות רבים עובדים מצאת החמה עד צאת הנשמה. הזדמנויות כאלו מאפשרות לממש חלום שבאמת יכול להתגשם למציאות.